BNa
kalau anda adalah salah seorang yang macam saya, saya syorkan anda untuk mencuba PREMIUM BEAUTIFUL


WHY?


I used to have a back pain before. Dan sebelum ini saya tidak pernah terfikir yang PB boleh hilangkan my back pain until Kak Zaida approach me to try. I very sceptical about this thing, dan macam wonder, how this corset really boleh heal people. first day K zaida datang, I refuse to try

.

.

.

but my back pain getting really hurt, maybe because saya bekerja depan laptop and tak mengamalkan posture duduk yang betul makes it worst. then kak zaida datang lagi..this time around, saya cuba, cuba je, bukan salah pun (i thought)

.

.

.

when i first try the full corset, lebih2 lagi yang bra tu..mak aih sedapnya, rasa macam kena massage je kat belakang nih.. kak zaida suruh try sampai seminggu dan saya pakai pun sampai seminggu, tapi feel the different, my back tak rasa sakit lagi..in fact saya try tu saiz sederhana, gi mintak tukar saiz S, cepat betul berubah saiz.. and that's amazing..



so, for those yang have problem like me, contact me for free consultation and trial.


tak rugi try.. dan jangan biarkan tulang belakang anda jadi mangsa..


lama lagi nak pakai tulang belakang.. so peliharalah tulang belakang anda
ya


0 Responses

Post a Comment